Totalt antall sidevisninger

søndag 19. august 2012

2012-08-19 Dims - Dupper, bly, tackelwinder

Forrige helg fikk Tonje overlevert det utstyret jeg hadde bestilt av Steinar. Etterfylling av hyller på fiskerommet. Masse Cralusso Torpedo Tuning, litt Cralusso Bubble som Tonje liker, endel nye Cralusso Arrow som jeg skal begynne å bruke istedet for Cralusso Rocket. I tillegg fikk vi endel kulebly. Steinar hadde også lagt med 2 x DVD'er fra Sensas, og jeg takker for det. Gleder meg til å se dem når jeg kommer hjem. Blir ikke første kvelden jeg kommer hjem da, for da har jeg litt andre planer. hehe..

I tillegg mottok Tonje endel winder som hu hadde bestilt av Thomas. Får aldri nok winder. Og Tonje er en jævel på å lage tackler, så vi må til enhver tid ha 300 ubrukte liggende :-P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment