Totalt antall sidevisninger

onsdag 30. september 2015

2015-09-06 Andre og siste treningen før den offisielle treningsuka starter

Satt litt lengre til høyre på strekka en fordagen.

Dagens vekter:
Niklas 6260
Krzy/Leszek 10260
Odd Henning 4700
Finn Erik 8120
Tommy 3380

6260 gram på meg idag. Helt greit. Hadde litt problemer med fortommene mine. Mistet dem 3 største jeg hadde på, og det var ikke fordi jeg presset dem for hardt. 0,12 sene, skulle ha tålt mere. Kan jeg ha lagd fortommer med ei gammel sene? Vet ikke, men gudskjelov så ble ikke dette et problem resten av uka.

Krzy med 10.260 gram. Men skal sies at Leszek fikk noen av disse fiskene etter at Krzy ga seg. Leszek fikk blant annet den store barba dere ser der. Men uansett en veldig flott fangst.

Leszek fisket litt med utstyret til Krzy, og fikk blant annet denne fine barba :)
Odd Henning med 4700 gram
Finn Erik med 8120 gram. Legg merke til hvor bra snitt han har på fiskene. Mener dette var en av dagene Finn prøvde å fiske med osteluktende barbefòr. Kan det ha noe med saken å si tro?!


Tommy med 3380 gram. Ei lita barbe fikk han også.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment