Totalt antall sidevisninger

mandag 5. august 2013

2013-08-02 Forbedringer i fòrboden

Jeg og Tonje har en bod ute i hagen som vi lagrer fòret vårt i. Det har ikke vært noe hyller etc der, så utnyttelsen av lagringsplass har i grunn vært særdeles dårlig. Ser man på gulvarealet så har boden vært full, men fra 30 cm over gulvnivå og opp til taket så har dette stått utbrukt.

Når jeg kom hjem fra jobb på fredag så lå det igjen litt kapp fra planker forran huset. Jeg gikk ikke engang inn i huset, men satte kursen rett ut i boden. Og dette var synet som møtte meg:



Så her hadde altså maskinen fra Kykkelsrud vært mens jeg var på jobben i dag. Tusen takk Runar. Du er en engel.

Sikkert en del folk rundt omkring som er handy nok til å klare dette selv, men jeg er IKKE en av dem. Hadde jeg satt opp noe selv som skulle bære såpass mange kilo med fòr så hadde det nok rast sammen i løpet av første året. Hehe.

Dette ble helt enestående og mandag etter jobben så kan jeg starte på organiseringen av fòr i hyller. Skal bli deilig å få litt system inne i den boden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment