Totalt antall sidevisninger

søndag 26. november 2017

2017-11-04 Matchman of the year - Norrköping - Dag 1

Da er vel årets siste meitehelg her. Matchman of the Year i Norrköping. Kan fort være trått her dag 1, så var forsiktig med grunnfòringa. Hadde en topp 6 plass og 13 meter samt slider og feeder på samme plass.

Startet på TAP, men ingenting. Bo 2 plasser til venstre for meg fikk noe, så er da noe fisk i nærheten. Fikk etterhvert en abbor på slider. Gikk ennå et par timer før jeg fikk en liten abbor på 11 TAP. Mistet 3 bedre fisker på TAP i tillegg, og det var jo jævlig kjipt.

Han mellom meg og Bo startet å få litt fisk siste par timene. Prøvde å dra noe fisk videre til meg men det gikk dårlig. Endte på mine 2 fisker, så da er jeg borte i sammendraget alt.


Ble en 6.plass på meg. Kjipt. På D seksjonen og også deler av C-seksjonen var det såpass strøm at man måtte ha opp mot 20 gram flat for å holde rolig. Har ikke med meg mere en 10 gram flat så håper virkelig jeg ikke trekker der borti i morgen.

Ulf Hedlund fra høyrekanten hadde mest idag med 6490 gram. Robban på den motsatte kanten ble nr.2 totalt med 6122 gram. Tikkanen fikk flere slike gobies som vi fikk i VM i Belgia. Svartmunnet kutling heter dem på norsk.

8 som blænket idag. Det er ikke kult. Slapp med skrekken selv, men bare såvidt.

Nye tak i morgen. Fisken er nok ikke så langt unna, så kan bli bra fiske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment