Totalt antall sidevisninger

søndag 26. november 2017

2017-11-05 Matchman of the year - Norrköping - Dag 2

Trakk C1 idag. Redd det er 3-4 plasser for langt til venstre, men vi får se. Slapp iallefall flatduppområdet. Men nå viste det seg at strømmen roet seg der før konken startet, så hadde gått greit uansett.

Rigget kort og lang TAP, bagger på samme steder samt slider og feeder. Helgardering altså. Var litt skeptisk til bettet idag også, så kjørte en negativ og en positiv plass inne.

Var bedre idag. Men det var ennå bedre til høyre for meg. Han til venstre for meg fikk også litt, men bortenfor han igjen ble det klart dårligere. Jeg kjempet på men så at jeg kom til å slite med Bo på min høyre side, og også Bjørn, Ulf og Tommy L bortiver der igjen.

Ente på 82 fisk og det veide 22680. Lindblom vant min seksjon på plass til høyre for gjerdet med 26204 gram. Bo ble nr.2 på min seksjon 23.533. Jeg ble nr.3. Han til venstre for meg fikk 14 kilo og vant B-seksjonen suverent med det.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment