Totalt antall sidevisninger

tirsdag 24. juni 2014

2014-06-03 Andre treningsdag KlubblagsVM Slovenia

Dag 2 står for tur og vi skal sitte i box 12, B-seksjonen. Leszek hadde vært bortom å tittet her i løpet av gårsdagen og kunne rapportere om topp 7 fiske. Altså dyp på mellom 9 og 10 meter. Og i tillegg var det bratt skråning bak noe som gjorde det vanskelig å få til kopping. Var også litt strøm i området så vi hadde med oss tackler fra 4 til 12 gram rund for drifting. På dette dypet så er det viktig at fòret også er tungt, slik at vi vet det går ned til bunnen der vi vil. Mye terre de riviere, men med grus i tillegg i blandingen.


Jeg bruker sveisehanske når jeg soller terre de riviere for å unngå å kutte opp hendene mine i dem enkelte skarpe steinene som er i blandingen.


Har kan man se litt hvor bratt det var bak enkelte pegger. Gikk egne stier der man kunne komme seg ned til peggene.


Det viste seg å være særdeles vanskelig fiske for oss idag. Vi fikk ingen bonuser. Var litt blankmort, mort å vimba og få, men ikke all verden. Jeg testet litt lauefiske innimellom, og var litt å få på det. Vi hadde Italienerene nedstrøms oss, og dem fikk heller ikke all verden idag. Var vel kun en av dem som hadde mere en meg. Så også at Fini og Falsini satt i en slags bakevje der det kun var topp 5 dypt, og det gikk fint å fiske med en 1 grams runddupp.

2730 gram.
1010 gram.

740 gram
Håvard ville ikke være med på catcherbilde idag, derfor mangler han her.

1530 gram.




Trå dag med kun småfisk altså. Av en eller annen sær grunn så likte jeg meg på denne seksjonen, så kunne faktisk tenkt meg å trukket denne seksjonen til helga.

Nye tak i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment