Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. november 2011

2011-11-24 Ordning av utstyr og treningstur til Isegran, Fredrikstad i morgen

Idag har jeg fikset nest nederste ringen på en av mine matchstenger. Keramikkringen i den hadde falt av, og da gnager den jo på sena, og det vil jeg ikke ha noe av. Og når jeg først var igang med ringer, så fikset jeg en av ringene på den gamle bolognesstanga mi også. Den datt av når jeg i Rakkestadelva tidligere i år.

Da har jeg pakket bilen og er klar for en treningstur til Isegran i morgen.
Har rigget 2 tackler med Colmic K9 i 0,2 gram, og 2 tackler med 1 grams Colmic Tigre.
Tar med 4 stk TAP-topper med følgende elastikk: 2 x Rosa Hydro, 1 stk Blå Hydro og 1 stk Grå Hydro. Ene rosa toppen en rigget med pullabung.

Været sier følgende for den 25.nov:


kl 6–12Regn.  Gjelder for: kl 6–121,1 – 1,8 mmLiten kuling, 13 m/s fra sør-sørvestLiten kuling, 13 m/s fra sør-sørvest
kl 12–18Klarvær.  Gjelder for: kl 12–180 mmLaber bris, 9 m/s fra vest-sørvestLaber bris, 9 m/s fra vest-sørvest

Og tidevannet sier følgende:


Tidligere har det vist seg at det er best å fiske rundt de tidene det er som mest fjære. I morgen er det kl 09.00-10.00. Så satser på å være rigget og klart til å starte fiskingen senest kl 09.00. Så får jeg se om jeg blir fiskende 2, 3 eller 4 timer.

Moder natur er vel ikke på min side, men fiskes skal det alikevel. :)

2 kommentarer:

  1. Står respekt av det Niklas ;) Ta med tau å knyt deg fast..
    Sees i morn.

    Tøddy

    SvarSlett
  2. Blir så kos så :-P
    Men satser på at X8000 ikke knekker. Da blir jeg grinete. Håper på vinden kommer fra en gunstig retning for meg. Alene der går det sikkert å fiske topp 5 også. :)

    SvarSlett

Post Comment