Totalt antall sidevisninger

mandag 27. februar 2012

2012-02-27 9 stk karpetopper klare til dyst i Iberian

Da har jeg fått kuttet til og ordnet mine karpetopper til X8000. Litt midlertidig, for dem PTFE'ene jeg egentlig vil ha i ligger fortsatt til tollbehandling på Lørenskog. Mulig jeg kan hente dem i morgen tidlig på vei til flyplassen.

Er stor forskjell på del 2. Forklaring kommer under bildet:
De 3 til venstre er mine gamle karpetopper. Er klart korteste del 2, og del 1 er da desto lengre på dem. De 2 toppene til høyre for de 3 gamle er de 2 øverste delene til 2 stk topp 4 jeg bestillte av Roger i vinter. De er da en slags mellomlengde. De 4 toppene til høyre er 4 stk topp 2 jeg bestillte av Roger i vinter, og er da altså ekstremt lange i fothold til mine orginale karpetopper som fulgte med når jeg kjøpte min X8000 for en par år siden.
Jaja, skal vel være mulig å få noe karpe på disse toppene også. Gleder meg stor til avreise fra Gardermoen kl 15.00 i morgen iallefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment