Totalt antall sidevisninger

onsdag 26. februar 2014

2014-02-26 Ser ikke bra ut for NM i år...

Vi hadde et håp om å få til NM oppe på Næra, men når Dag E var å prøvefisket der tidligere i uka så viste det seg at det ikke var tilfeldig at vi fikk relativt dårlig der i fjor. På 2,5 timer fiske i Sør-Næra hadde han ETT napp. Dro videre opp i sundet, og kjente ikke noe der. Oppe på Hemma fant han ei lita rose som ga 40 små abborer. Næra er absolutt ikke seg selv, og må hviles for konkurransefiske. Så da blir det hverken NM her eller Næranappet 29-30.mars.

Videre tok jeg kontakt med Løiten JFF for å høre om vi kunne få til et kombinert lagNM/Individulet NM på Rokosjøen på f.eks 9.mars eller 16.mars. Jeg tilbøy meg at dem kun trengte å fikse med grunneierene, ordne parkeringsplass samt merke isen. Kontaktpersonen sjekket litt med sine klubbkompiser, men dem konkluderte med at dem ikke ønsket at det skulle bli noe NM på Rokosjøen i år (er jo ikke lenge siden dem hadde NM her forrige gang).

Så da aner jeg rett og slett ikke noen ideer om hvordan vi skal få til noe NM i år.

Er det noen som har noe ideer, så vennligst kontakt meg!

Epost: sixton@hotmail.com
Telefon/SMS: 951 75 223

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment