Totalt antall sidevisninger

mandag 5. november 2012

2012-11-04 Test av strekka på Bunessjøen

Idag fikk jeg testet den strekka jeg skrev om for et par dager siden: http://gabloggen.blogspot.no/2012/11/2012-11-02-sjekk-av-mulig-wl-strekke-pa.html

Valgte å sette meg på peg 1. Den hadde en innbydende sivgard på høyre side. Bruke god til på å rigge meg til. Satte opp 4 topper. Marings venstre og høyre på topp 4 carp. Margins høyre på topp 7, og topp 7 rett ut.

Koppet i litt abborblanding på topp 7 rett ut, for så å starte å fiske på topp 7 margins høyre med polepot. Pottet i hvert 5 min. Kjente ikke noen første kvarteret. Prøvde da margins venstre, og etter ca 5 minutter fikk jeg 1 abbor der, men ikke noe mere. Prøvde da margins kort høyre, ikkenoe. Topp 7 rett ut, ikke noe. Lang margins høyre igjen, ikkeno. Osv osv. Ga meg etter ca 2-2,5 timer fiske.

Endte da opp med denne ene abboren:


Jaja, da fikk jeg iallefal testet strekka. Men desverre er ikke dette ei strekke som egner seg til winterleague eller annet. Er mye abbor i denne sjøen, så jeg tar meg nok flere turer hit, men da blir det nok på enkeltpegger som jeg tror vil levere. Ala den peggen jeg satt på dagen før.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment