Totalt antall sidevisninger

torsdag 10. mai 2012

2012-05-06 Test av et vann i Degernes

Kort rapport.
Var ganske langt å gå til dette vannet, men hadde lyst til å prøve der etter en anbefalning av en kompis.
Fikk rigget opp 13 TAP, loddet dypet, og da viste det seg å være hele 50 cm dypt der. Jaja, alt er jo rigget opp, så får vel prøve å fiske litt alikevel.
Var veldig store lauer i dette vannet. Ellers fikk jeg noen ok morter og en sørv på mais.
Siste timen prøvde jeg topp 2 rett forran bena. var samme dypet der. Fikk endel ok flirer og skimmers der, i tillegg til mort.
Tror det ble 44 fisk på 2-3 timers fiske.
Er nok en sjø med myyyye fisk i, men litt for langt å gå for meg, samt at det var litt kjedelig grunt.

2 kommentarer:

  1. Tenkte å ta med ungene dit så snart vinden roer seg. Var jo noen monsterflirer der tidligere, men vet ikke nå. Tror du finner vel 1 meters dyp eller så 2/3 mot nord på østsiden. Ikke langt å gå fra bilen der;)
    OHH

    SvarSlett
  2. Er nok stor flire der ja. Men var litt for grunt der for min smak. Jeg satt på svalberg nr.2 der man kommer ned. Er nok litt dypere på det første svalberget.

    SvarSlett

Post Comment