Totalt antall sidevisninger

tirsdag 2. oktober 2012

2012-10-01 Elastikkering av topper

Jeg har testet diverse solid elastikk opp gjennom årene. Preston Slip Elastic er BY FAR den beste jeg har brukt. Sensas sin er også ganske bra, men irriterer meg at alle er i samme farge. Colmic sin råttner etter 2 turer, Milo Jumpy går og hakker inni i stanga.

Men det er en ting som irriterer meg med Preson også, og det er at dem kaller nr.2 (0,67mm) for rød, mens dem kaller nr.4 (0,85mm) for orange.
Ser dere forskjell på de 2? Den til venstre skal liksom være rød.
 

Måten jeg omgår dette problemet blir at jeg må merke toppene mine med Winter League strikker i.
 

Dette tror jeg blir bra, og 5 topper er rigget til høstens lirking av småmort i arenaer som Sildvannet, Harstadsjøen, margins i Rakkestadelva, REMA-strekka etc etc.

1 kommentar:

  1. Enig om att Preston er den beste solidelastikken.

    Funker også som dobbelelastikk, selv om det går ann å kjøpe dette ferdig.

    SvarSlett

Post Comment