Totalt antall sidevisninger

tirsdag 30. oktober 2012

2012-10-28 Resultater Nordic Bagging Meeting

Fikk oppklarende informasjon fra Jörgen Storm om reglene for Nordic Bagging Meeting nå:

"Detta är en tvådagars individell tävling med separata priser för varje dag. Pokalen delas ut enligt tradition under lördag och där segrade Karl-Olov Wikström. Tyvärr var fisket ganska ojämnt detta år p.g.a hård vind under fredag som gjorde att fisken vandrade ut. Under söndag var hamnbassängen full av fisk igen som var på väg upp...så är det ibland. Hae't Gött !"

********************************************************************************
Fant resultatene fra Nordic Bagging Meeting på følgende sted: http://www.tunabygdens-sfk.se/?page_id=270

Her er noen ord fra arrangøren, Folke: http://www.tunabygdens-sfk.se/?p=290

Var ikke laget noen totalt-resultatliste over 2 dager, så da lagde jeg en selv.

Det er ikke beskrevet hvem som sitter hvilke pegger på de forskjellige seksjonene.

Ellers ser jeg at dem har gitt de 4 som blanket på A-seksjonen dag 1 - 8, 9 10 og 11 poeng. Dette tilsier vel at det er kun vekt som gjelder på konkurransen. For hadde det vært plassiffer, så hadde vel alle de som blanket fått 11 poeng, evt 11+1 poeng.

Slik blir resultatlista om det er seksjonspoeng som gjelder:




Ser at Tommy Hjärtström vant med plassiffer 1+3=4. Sterkt fisket i et bra startfelt.

Etter det så var det 4 stk på plassiffer 5. Marcus Enström, Karl-Olov Wikström, Mattias Larsson og Tore Helmerson.

Dette er en konkurranse jeg er veldig lysten å dra på. Blir fort fullbooket, så her må jeg være rask når påmeldingen åpner på nyåret om jeg skal få booket meg en plass.

Time will show!

- Posted using BlogPres
from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment