Totalt antall sidevisninger

lørdag 7. januar 2012

2012-01-07 Kule på Lyseren

Var av en eller annen grunn ikke så taggad idag. Tror jeg trykte slumreknappen på telefonen 15 ganger før jeg fikk slept kroppen ut av senga. Fikk i meg noen skiver til frokost og kjørte til Lyseren for å møte resten av folkene.
Vi gikk ut på isen som avtalt kl 10.00, og fisket startet kl 10.15. På veien ut så jeg nok ut som en narkoman som hadde satt et skudd bare noen minutter før. Dro borret etter meg på isen. Heroinknekk i knea og kromrygg.
Startet å fiske, og tuslet bare mellom hullene. Fikk en fisk her og der, men ikke noe spesielt drag.
Fikk et hull med 15 fisk i, og fikk litt mere tenning. Om kroppen min var en 8-sylindret motor, så gikk den på 2 sylindre på veien ut, og etter dette hullet fyrte 2 sylindre til, så da gikk jeg iallefall på halv maskin.
Kom til Spersen etter ca 2 timer, og da hadde jeg 40 fisker, og det hadde han også. Fyrte kanskje på en sylinder da. Men fant liksom ikke noe særlig med fisk.
Tonje plukket brukbart med fisk, og endel av dem var av bra størrelse.
Da Spersen tok et hull ved siden av meg midt ute i vika, så fikk jeg faktisk 2 stk abborer som veide ca 400 gram hver. Artig. Men ikke noe fisk rundt.
Siste 45 min fikk jeg kanskje 5 fisker på en strekning på 400 meter. Skikkelig bom altså.

Jaja, noen dager er bare slik.

Dagens resultater:
1. Luci 9380 gr
2. Christer Fossen 9080 gr
3. Tonje Hauger 7870 gr
4. Remi Andre 5690 gr
5. Runar Sperstad 5300 gr
6. Jan Morten Fossen 4980 gr
7. Niklas Strengelsrud 4770 gr

4770 gr delt på 99 fisk =  48,18 gram i snitt

Norgescup på Storsjøen, Sognesvika i morgen. Da skal det være full tenning og bånn gass!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment