Totalt antall sidevisninger

tirsdag 30. juli 2013

2013-07-30 Bestilling av T-skjorter/Pique

Hei,
Ifm at en par tre av våre landslagsfiskere til VM i Polen i september trenger landslagsklær så tenkte jeg at det kanskje er flere i Norge som kunne tenkt seg disse. Uavhengig av om dem skal fiske landslag eller ikke.

Jeg personlig liker å dra på meg disse trøyene når jeg fisker i utlandet. Uansett om det er snakk om Iberian Masters, Sensas Open i Lidan, Lappland Bream Masters, eller f.eks kommende helgs stevne, Orsa Match Open i Lillån.

Trøyene finnes i følgende størrelser: S, M, L, XL og XXL.
Man får trykt på navnet sitt på brystet.

Pris for vanlig T-trøye er 125,-
Pris for Pique-trøye er 200,-

Slik ser dem ut:

T-trøye

 
Pique

Om dere ønsker å bestille, så si ifra til meg. Type, antall og størrelse. Dere kan nå meg på tlf 95175223, epost sixton@hotmail.com eller på melding på facebook.

Siste frist for bestilling blir 15.august ettersom vi må ha på plass trøyene for dem som drar til VM i september.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment