Totalt antall sidevisninger

mandag 21. mars 2016

2016-01-31 NC nr.5 - Skumsjøen

Dette stevnet skulle egentlig klubben min SFK Acerina ha arrangert, men grunnet dårlige iser så var det ikke forsvarlig å arrangere på Lyseren som planlagt. Vi hadde ikke noen gode alternativer i distriktet heller, så ble til at vi ga bort hele stevnet til G&T som kunne ta det på Skumsjøen.

Stakk opp til det stedet jeg har vært siste par gangene. Ble faktisk sittende alene her denne gangen. Da har jeg vel alle tiders mulighet, eller? Så på veien oppover at det var lite vann på Skumsjøen denne dagen. Denne plassen jeg sitter på så var vel bare 50% fiskbart. Bruker jo å lage noen hull der det nå var tørt.

Startet å fiske, og var dessverre ikke det bettet jeg hadde håpet på. En og annen fisk var det jo selvsagt.

Fisket ferdig platået jeg hadde mest troa på. Det var fort gjort når det var såpass dårlig bett. Fisket meg sørover til jeg traff på noe folk. Dro nordover igjen på utsiden av der jeg hadde borret tidligere. Prøvde noen gamle hull, og var litt å få i dem.

Siste 20 minuttene var det helt dødt på plattået, så borret meg nordover. var litt fisk der også, så kom meg ikke så langt før det var slutt.

Endte på 4055 gram, og det holder jo ikke i dette selskapet.

Dagens resultater: http://www.oslosportsfiskere.no/isfiskeresultater/Skumsjoen2016.htm

Tom Erling vant på 8310 gram. Ellers var det jo som vanlig en haug i kanoner i toppen. Riksen, Otto, Hesmyr'n, Dag Even, Odd H, Christer osv.

I KO-cupen så gikk Dag E og Riksen videre, mens Christer og Remi røyk ut. Er vel første gang Christer ikke har tatt seg til finalen.

http://gabloggen.blogspot.no/2016/01/2016-01-21-runde-5-i-ko-cupen-skumsjen.html

Jeg ble nr.13 i HC, men var endel i andre klasser som gjorde det skarpt idag, så var akkurat så jeg ikke fikk med meg noen poeng i totalcupen. Tror jeg ble nr.22 totalt.

Var noe snakk om at det var endel der oppe som hadde hatt skikkelige monsterhull med mange fisker i. Jeg hadde ingen slike hull idag, og da blir det jo ikke lett å henge med i toppen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment