Totalt antall sidevisninger

mandag 21. mars 2016

2016-02-14 NC nr.6 - Tullreien

Dagens NC skulle egentlig ha gått på Hallevannet, men der var det jo som vanlig ikke is. Dem hadde heller ikke is på reserve-vannet, Heivannet. Så dem i likhet med oss i Acerina måtte gi fra seg stevnet. Stevnet skulle vise seg å gå på Tullreien. Et vann jeg tror er relativt godt likt.

Jeg gikk til den plassen jeg bruker å starte på denne sjøen. Sist jeg og Tonje startet her satt vi relativt alene, mens nå var det sikkert 6-7 andre som startet i samme område. Litt snodig, men kan jo hende dem hadde fått bra her på konkurransen som var 15.mars i fjor. Da var jo jeg og Tonje i nordisk, så vet ikke hva som foregikk på Tullreien den dagen.

Fisket startet, og merket raskt at det ikke var all verdens bett idag. Ikke noe 400-500 fiske iallefall. Bare ei uke tidligere hadde det vært bra på sjøen sa Svendsrud, men endringer i været hadde endre på fisket.

Ble som vanlig rotende litt frem og tilbake der jeg startet. Ble fort oppborret, så da måtte man enten borre mellom, eller fiske gamle hull. Ble bare dårligere og dårligere, så trakk lengre utover i sjøen. Er jo veldig langgrunt her. Christer kom innom, men dro videre. Jeg hadde faktisk noen få fisker flere en han, så da er jeg vel noenlunde fortsatt med kanskje. Vet Christer ikke var helt i form, så visste jo ikke om han var noen målestokk med tanke på totalseieren idag da men.

Fant litt fisk utover også, men ikke all verdens. Endte på 2368 gram, og igjen en 13 plass i HS. Christer hadde funnet mere fisk på slutten, så han gikk forbi meg. Endte på 2580 og 7 plass i HS.
Vant gjorde Frank Hønsen, forran Bentis og Odd Henning på 3je.

Jan Morten vant HV med 2230, og sikret seg dermed en plass på landslaget i isfiske.

Tonje fikk en 2.plass i DS, og da kvalet også hun seg til landslaget, men hu valgte å takke nei til plassen.

Resultater fra dagen: http://www.oslosportsfiskere.no/isfiskeresultater/Tullreien2016.htm

Dag Even gikk av med seieren i KO-cupen 2016.

I HS i NC-serien i år endte jeg på 10-plass. Vil gjerne klatre, men er mange knallgode med, så ikke lett:

I NC-serien totalt i år endte jeg på 13-plass:

På formbarometer siste 5 år så klatret jeg vel en plass opp, og ligger nå på 12.plass:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment