Totalt antall sidevisninger

mandag 9. juli 2012

2012-07-05 Videokamera GoPro

Ble en ny "dims" for fiske idag og.
Har hatt lyst til å filme noen av fiskeøktene mine, så idag ble det nytt videokamera. Gikk for GoPro HDHERO 2, outdoor edition (http://gopro.com/cameras/hd-hero2-outdoor-edition/). Den er jo veldig robust, tåler vær og vind, og i tillegg vanntett. Så vanntett at jeg kan faktisk sette den på bunnen der jeg fisker å spille inn, så kan jeg dra hjem å se hva som har skjedd under vannfalten mens jeg har fisket.
Det var viktig for meg at det var bra batterikapasitet, og med Battery BacPac så skal den klare å filme kontinuerlig i 5 timer. http://gopro.com/hd-hero-accessories/battery-bacpac/.

Har allerede testet den på en 2 timers lauetur på NORTRAPP. Skal se om jeg får lagt ut en liten snutt på bloggingen fra den fisketuren.

Har også planer om å legge til klokke oppe i ene hjørnet, og en fisketeller i andre hjørnet på fiskevideoene jeg skal lage. Vi får se etterhvert hvordan det går.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment