Totalt antall sidevisninger

tirsdag 10. juli 2012

2012-07-06 Rakkestadelva, NORTRAPP - 2 timer lauetrening

Tok en kjapp kveldstur i Rakkestadelva, NORTRAPP. Var for å sjekke om det var noe potensielt rekorddrag der, samt at jeg ville teste mitt nye videokamera.
Hadde tenkt å fiske 2 timer, så blandet 2 kg lauefòr, og rigget kun opp en stk 2 meter.

Var relativt bra drag, men var for mye mort, flire og sørv rett under laua. Dette gjorde at lauefisket ble litt slik av å på ettersom de litt større fiskene jaget etter maggoten inne i lauestimene.

Etter 2 timer døde batteriet på videokameraet ut, så da ga jeg meg. Da hadde jeg fått 517 fisk.

Driver å redigerer videofilmen nå, så etterhvert vil det komme en 5 minutters film fra dagens tur.

Og her er den:  http://youtu.be/v-RqTdmBYtY

Her er catcherbildet fra dagen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment