Totalt antall sidevisninger

tirsdag 27. mars 2018

2018-03-15 VM myska Kazakhstan - Treningsdag 3

Tredje og siste treningsdag allerede. Må vurdere å dra ned tidligere neste gang altså, for er begrenset hva man klarer å finne ut på kun 3 dager. Men utpå bar det. Satte meg midt på yttersiden av rute C ytre. Var litt trøtt og sliten igjen denne dagen. Var åpningssermoni og da ble det litt sent til sengs.

Gjorde meg 2 hull og ble sittende i den ene av dem nesten hele 3 timers økta. Igjen hadde jeg kun napp på den nest største glowen og 0,08mm mens dem beit positivt på nest minste glow med 0,06mm. Ble ca 20 skimmers for rundt 5 kilo fisk. Artig å få såpass med skimmers på isen. Her hjemme på berget er det jo så si alltid kun abbor og mort å få. Skal vi henge med østblokknasjonene så må vi bli bedre på alle andre arter en mort også.


Steinar Olsen hadde mye fisk idag. Veide inn 6 kilo, men kunne fort ha hatt 10-12 om han hadde gitt gass sa han. Dimman kom til Steinar og vippet opp 5 kilo brennkvikt også, samt at han fikk seg en stor snørrgjørs han også. 3 gram mindre en den jeg fikk igår.

Da var altså treninga over, og jeg som reserve skal da stå over i morgen. Blir å fungere som icerunner for Ivar i rute E. Og så fikk vi også vite at vi skulle trekke på lørdag morgen om vi skulle fiske dem indre eller yttre rutene i morgen. Håper inderlig at dem skal fiske indre ruter i morgen, for jeg har så si kun trent langs dem yttre. Men infoen som lag så vet vi uansett en del om både dem indre og dem yttre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment