Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. januar 2013

2013-01-08 Morgenshowet på NRK Østfold radio

NRK Østfold radio hadde vært i kontakt med NJFF Østfold, for dem ønsket å ha et innslag om isfiske på morgenshowet idag. Ole-Håkon Heier i NJFF Østfold hadde tipset dem om at jeg var en ihuga konkurransefisker på isen.

Han fra NRK Østfold ringte meg, og vi avtalte å møtes ved Tunevannet kl 07.15. Livesendingen på morgenshowet skulle være 2 x 3,5 minutter med en sang imellom, i 07.45 tiden . Jeg fortalte han da at at  kl 07.45 så er det som kjent fortsatt mørkt, og jeg vil mest sannsynlig ikke få noe fisk. Men det var greit nok. Vi kunne jo uansett prate om fisking, og dem fikk høre på radioen at det ble borret hull.

Vi hadde en fin prat ute på isen på Tunevannet, og jeg fikk da solgt inn at isfiske er en flott hobby, som er tilgjengelig for alle, og at det er billig. Fikk også fortalt at det er viktig med ispigger. Jeg fikk som forventet ingen fisk i mørket.

Her er lydklippet: http://gabloggen.blogspot.no/2013/03/test_5.html






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment