Totalt antall sidevisninger

mandag 11. mars 2013

2013-03-10 Et par bilder fra konkurransen på Dølisjøen

Fikk en epost av Ole G nå på morgenen. Alltid koselig å få e-post av han, for da vet jeg at det følger med noen bilder. :)

"God morgen Niklas. Ole-G er oppe og rusler igjen.

Ruth og jeg tok oss en tur til Dølisjøen i går altså 10-3 , det var bare under premieutdeling for at jeg skulle få lufte meg.

Der var Magne Moløkken, han hadde en Abbor på 1200 g. Steinar Olsen Trysil vant på 3745 g Han hadde 8 stk fine Abborer. Magne nr2 med 1635g.

Ha en fin dag  Snakkes."
Abboren til Magne på 1200 gram

En av flere fine abborer som Steinar fikk idag

Utrolig godt å høre at du er i såpass bra form alt Ole G. For meg er du en veldig viktig del av isfiskemiljøet. Jeg blir rett og slett i kjempegodt humør bare av å se  og prate med deg. Alltid like glad og positiv. Og jeg vet det er maaange som føler det samme som meg.

Sees snart på isen Ole G!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment