Totalt antall sidevisninger

mandag 11. juni 2018

2018-05-06 Treningstur Rakkestadelva, NORTRAPP

Heller ikke noe terminfestet idag, så da får jeg prøve den andre strekka i Rakkestadelva da, nemlig NORTRAPP. Hadde lyst til å fiske TAP, så tok ikke med noe for å fiske på andre siden. Tonje var med og hu hadde tenkt å fiske feeder på andre siden. Leszek og Andrzej var også på plass, men dem hadde rigget seg til helt nedte til høyre. Jeg ville fiske mellom kjærra idag.

Var greit med flire og mort på 13m så var igrunn artig fiske. Tonje dro brasmer fra start på andre siden. Jeg kom meg vel sakte men sikkert opp i 50 flirer/morter. Tonje tok en tur ned til dem 2 andre for å høre hvordan bettet var der. Rett etter hu gikk så fikk jeg min første brasme.

10 til fulgte, men var fortsatt en og annen mindre fisk. Endte på 11 brasmer og ca 70 flire, mort og abbor. Fangsten veide 16,8 kilo. Tonje hadde 17 brasmer og 14 mindre fisker, og dem veide 13,2 kilo.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment