Totalt antall sidevisninger

onsdag 26. september 2012

2012-09-26 Oppsumering av VM - del 6


-Fredag

Offisiell treningsdag, der alle nasjoner må fiske.

Vi hadde Hviterussland nedstrøms og Channel Island oppstrøms oss.

Denne dagen la jeg ingen styringer på laget. De kunne fiske slik de ville ha fisket på VM. Og da blir det ofte slik at man «safer» inn laue en stund, så kanskje prøver storfisk, for deretter å «safe» litt laue igjen, osv osv.
Rune med 1160 gram fra peg 1.

Rolf Magnus med 1930 fra peg 2.
Dag Even med 2170 fra peg 3.
Thomas med 1440 fra peg 4.

Håvard med 1730 fra peg 5.

Finn Erik med 650 fra peg 6.
Vi fikk dessverre ikke noe stor fisk i dag heller. Så heller ikke så mange andre som fikk noe stort i det området vi satt. Finn Erik prøvde flatdupp i 3 timer, men altså uten resultat.

Rett etter økta, så tok jeg en kjapp samling og spurte om det var noen som ikke ville fiske lørdag. Det var det ikke, så da måtte jeg annonsere at jeg satte Rolf Magnus ut av laget på lørdag. Han ville da komme inn å erstatte vår mann med den dårligste plasseringen fra lørdagens konkurranse.

På kapteinsmøtet så trakk jeg følgende seksjoner for våre fiskere:

A – Håvard

B – Dag Even

C – Finn Erik

D – Rune

E – Thomas

På kvelden ble bilene pakket slik at det skulle bli lettest mulig å organisere kjøringen.

Taktikken for lørdag måtte da bli laue på toppknytt fra start, og laue på TAP når det ble litt vanskeligere. Og laue på bunn om det ble ennå vanskeligere. Prøve stor fisk om man har troa eller om naboer får stor fisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment