Totalt antall sidevisninger

onsdag 27. august 2014

2014-08-26 Pegger i Aremarksjøen, Strømsfoss

Her ser dere oversikten over diverse pegger og strekker.


Dette er 2 pegger nedstrøms husbåten i hovedkanalen. Ligger helt sør på halvøya

 Dette er dem 2 peggene umiddelbart oppstrøms for husbåten, også dette i hovedkanalen


Dette er 2 pegger rett overfor der igjen. Mulig vi ikke vil nytte denne brygga, for den er litt smal

 Dette er peggen rett ovenfor den lille brygga igjen.

 Ovenfor den peggen igjen har du denne

Her ser dere dem 4 peggene lengst oppstrøms i hovedkanalen

 Her ser dere dem 4 øverste peggene i slusekanalen. 3 på brygga og en umiddelbart på nedsiden av brygga igjen. Det var her vi satt på fjorårets winter league.

 Her har dere et panoramabilde av alle 7,5 peggene i slusekanalen. Hvorfor jeg sier 7,5 pegger? Jo, det er fordi jeg ikke liker helt den lengst nedstrøms, så den peggen kutter vi mest sannsynlig ut. 

 Her er stekka som ligger på oversiden av slusa. Denne er foreløpig ikke ryddet, men det vil bli utført idag av meg og Håvard. Litt sivrydding på land, samt ta bort litt småvannliljer fra vannet som er ute på ca 10-11 meter.

Ellers kan jeg igjen referere til mitt gamle blogginnlegg: http://gabloggen.blogspot.no/2013/10/2013-10-01-sjekk-av-mulig-strekke-i.html

Lyseblå stripe er da hovedkanalen, Lilla stripe er slusekanalen og mørkeblå stripe på bilde nr 2 er strekka ovenfor slusa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment