Totalt antall sidevisninger

torsdag 2. oktober 2014

2014-09-12 Femte og siste treningsdag - VM Kroatia


Norge i box 25. Hviterussland i box 24 og Serbia i box 26

Rune hadde fått migrene i løpet av natta, så han måtte ta ei pause i dag for å bli frisk til morgendagens konkurranse.

Finn E var dagens mann for Norge med 2 barber og 1 vimba. Husker ikke vekta på dem, men fiskene veide et sted mellom 3 og 4 kilo til sammen. Veldig bra fisket til å være på D-seksjonen.

Jeg fikk 1 vimba og ei ulke, og mistet igjen noen fisker, så for morgensdagens konkurranse, så skal jeg sette i lilla hydro i stedet for svart. Eneste ideen jeg har for å kanskje miste færre fisker. Med lilla hydro vil man jo ha mere power for å sette mothugget.

Ulka er vel en slik en: http://no.wikipedia.org/wiki/Streber

Tommy blanka. Hatt satt ved siden av Serberen Goran Radovic, aka Mr Barbel. Og Mr Barbel dro fisk, tror han fikk 8 stk. Den mannen blir farlig i helga. Eneste brodern fikk i dag var toppkittet til serberen oppstrøms Goran, så Serberen ble i alle fall glad når han fikk tilbake toppkittet sitt.

Ivar husker jeg ikke om fikk fisk.

Håvard dro på kapteinsmøte mot slutten av økta vår, og kom etter hvert tilbake med info om hvilke seksjoner vi skal sitte på. Tommy ønsker seg A-seksjonen, og det klarte han jo å få. Videre skulle Ivar på B-seksjonen, Finn E på C, jeg på D og Rune på E.

På kvelden rigget vi bilene slik at Tommy skulle slippe av Ivar på B-seksjonen og kjøre videre til A-seksjonen selv. I Finn sin bil med henger så slapp vi av Rune først på E, jeg av på D og Finn tok seg selv videre til C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment