Totalt antall sidevisninger

torsdag 1. oktober 2015

2015-09-08 Andre treningsdag

Andre treningsdag står for tur, og vi skal i boks 15. Dette er superkant i Radece. Russerene satt her ene trenigsdagen i fjor og hadde vel over 15 kilo alle mann. Med Carassio. Vi får se hva vi kan få til.

Fra nedstrøms kant:
Odd Henning 6500
Niklas 14020
Tommy 8940
Finn Erik 11600
Krzy 8260

Hadde 93 fisker idag. 14020 gram. Rimelig greit, men hadde endel å gå på. Fikk veldig bra på drifting med rund dupp, men valgte å teste endel med flat alikevel. For å se om man kan få større fisk på det. 


8940  gram på brodern. Bra.

11600 gram på Finn. Karpa dere ser på bilde er ikke med i den vekta. Denne fikk han etter jeg, brodern og Fjellis dro til Petar sport for å handle litt. Brodern som satt mellom meg og Finn sa hele økta at Finn fikk bedre snitt en seg selv og også meg. Men når vi veide inn så viste det seg at alle hadde et snitt på mellom 149 og 151 gram, så var nok synsbedrag.

Ikke noe catcherbilde av Odd H og Krzy idag. Krzy var veldig skuffet, for han hadde mistet over halvparten av nappene sine. Han trodde han skulle kunne hatt opp mot 20 kilo om han hadde fisket bedre/perfekt. Men som jeg sa, kunne jeg også fått endel mere om jeg bare hadde fisket rund driftende.

Waliserene ved siden av oss hadde alle mellom 13 og 21 kilo, så vi fikk kraftig deng egentlig. Men vil tro dem fisket for full maskin med kun driftedupper. Virker iallefall slik når jeg pratet med kapteinen deres.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment