Totalt antall sidevisninger

søndag 29. oktober 2017

2017-10-29 Treningstur Isegran

Jeg og Tonje tok turen til Isegran igjen. Kan være kongefiske, men kan også bli blanking. Valgte med overlegg å ikke sjekke tidevannet før jeg dro. Vet jo ikke hva som er best, men etter x antall turer så må jeg begynne å se et mønster etterhvert. Følelsen sier siste timen før fjære, og nesten hele stigningen opp til flo.

Vi startet å fiske kl 11. Høy vannstand (endel vann bak/under brygga) og blåste veldig, men klarte å fiske greit på 11 TAP. Ikke et livstegn frem til kl 13, så pakket sammen. Vannet steg hele tiden mens vi var der. Justerte dypet 2 ganger i løpet økta.


Sjekket tidevannet når jeg kom hjem, og det så slik ut:

Vurderer om dette ble siste turen i Isegran i mitt liv, men tipper jeg tester igjen neste år. Treffer man er det jo 100-kilosfiske, og ikke mange steder i landet som kan levere slik.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment