Totalt antall sidevisninger

torsdag 1. mars 2012

2012-03-01 Iberian første fiskedag for oss Norske

Da har vi fått tatt den første og eneste trenigsdagen vi normennene får tatt. Kjenner jeg personlig gjerne skulle hatt en par til, men shit au, går nok bra. Finn Erik og Håvard fikk til bolofisket mye bedre en meg idag. Mulig jeg kan skylde på at jeg IKKE hadde vik i vegetasjonen på andre siden slik mine 2 reisekolleger hadde, men man vet jo ikke.
Jeg fikk 3 karper og 1 carassio på 13 m TAP, og da 5 carassio på bolo.
Finn Erik fikk 3 karper og 3 carassio på 13 TAP og 2 karper og 8 carassioer på bolo.
Håvard fikk 1 karpe på 13 TAP, og 14 carassio på bolo.

Finn hadde på ei pen karpe på margins, men den datt av.
Jeg hadde 2 x verdensmester Walter Tamas fra Ungarn på min venstre side, og han fikk meget bra. masse carrasio og noe karpe på slider/bolo, og 2-3 karper og mistet 2-3 til på margins. Tipper han hadde over 30 fisker idag.

Det er i morgen det starter, og satser på å komme sterkere tilbake da.

Catcherbilder fra idag ser dere nedenfor:


Finn Erik med 5 karper og 11 carassio


Håvard med 1 karpe og 14 carassio


Meg med 3 karper og 6 carassio

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment