Totalt antall sidevisninger

fredag 16. mars 2012

2012-03-16 Nye brodder fra VIBRAM

STABILicers broddene jeg kjøpte i desember har jeg ikke vært fornøyd med. Ble oppriktig grinete på Steinsfjorden når 4 skruer datt ut omtrent før jeg kom meg ned på isen.
Mandag etter jobben så var det rett på G-sport i Askim å kjøpe seg ganske like type brodder, men av et annet merke. For alt jeg vet så er dem produsert på samme sted, og er like dårlige, men jeg skal da gi dem et forsøk.



På bildet så ser man de gamle øverst, og den som ligger med piggene opp kan man jo tydelig se at det mangler 4 pigger forran.
De nye er nesten identiske, men vi får da se om disse klarer å holde en 4-5 turer iallefall.

Er disse dårlige også, så får jeg modifisere dem. Sperstan og Hjorten hadde visst gjort det før, og da kan jeg jo bare høre med dem hvordan dem hadde gjort det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment