Totalt antall sidevisninger

onsdag 7. mars 2012

2012-03-02 Konkurransedag nr.1 - Iberian Masters

Jeg trakk A-16 idag.

Zsolt Benzar fra Romania på min høyre side

Ikke noen fin boloplass. Hadde en slags vik i vegetasjonen, men det hang noen lange vekster over vika. Og det er liksom ikke så lett å kaste lavt med en 7 meter lang bolo.

Røyk første bolo på 3 kastet, og andre bolo etter 3 timer. Den røk i tilslaget på en fisk, inne i stangringene igjen. Må kjøpe meg ny sene på fiskbutikken etter konkurransen i kveld.
Så at Rumeneren hadde med sena mi halvveis inn 8-10 kast etter dette. Følte meg litt dum da, men hadde jo absolutt ikke gjort det med vilje. Og han skjønte vel også det, for han var ikke noe sur, eller slengte noen kommentarer om det under eller etter konkurransen.

Endte opp med 1 karpe og 8 carassio som veide til sammen 6.606 gram. Dette ga meg en 17 plass på seksjonen.


Traff på Dario fra Colmic-fabrikken på middagene denne dagen. Veldig trivelig kar, som også var god i Engelsk. Fikk visitkortet hans, og det var bare å ta kontakt med han om det var noe vi lurte på eller trengte.

Finn fikk 9.076 kg fra peg C-2, og det ga ham en 16 plass på seksjonen.

Håvard fikk 9.620 kg fra peg B-10, og det ga ham en 19 plass på seksjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment