Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. mars 2016

2016-03-24 Tävling på Hållstadsjön

Hadde visstnok aldri vært konkurranse her før. Spennende for alle da, ettersom ingen riktig vet hvor vinneren vil komme fra. Skulle fiske fra 10 til 13. Var vel rundt 100 mann med idag og.

Jeg gikk nesten ned i enden. Så fint ut der jeg startet, men fikk ikke noe til å begynne med. Så en 30 meter lengre bort som fikk litt, så borret meg i den retningen. Fikk en 5 grammer på innsiden av han. Ikke akkurat det jeg ønsket da dem 4-5 jeg hadde sett han hadde tatt var vel alle over 100 gram.

Borret meg litt utover på dypere vann i stedet, og da fikk jeg mine første vettuge fisker. Prøvde etterhvert myska i hullene etter jeg hadde fått fisk på pimpel, og det funket til en viss grad. Stort sett fikk jeg iallefall en fisk til på myskaen i den hullene jeg hadde fått på pimpel.

Borret meg stadig lengre ut i sjøen. Men syns igrunn det bare ble mere og mere vanskelig. Ofret 10 minutter på å teste myskaen i noen gamle hull nå når dem fleste som satt i området hadde stukket herifra. 5-6 hull, men ikke et napp, så det var ikke veien fremover. Tonje hadde vært innom en tur også. Jeg hadde vel da 22 fisker, mens hu hadde 36 stk.

Borret meg i retning starten igjen. Borret på utsiden av hullene som var bortover her. Fikk en og annen bortover der, men fikk det aldri helt til. Endte på stusselige 38 fisker.

Kom i land igjen og hørte rykter om 17 kilo. Og her står jeg med 3-4 kilo. Viste seg at 17 ikke stemte da, men 12 hadde dem beste fått iallefall. Tore Helmersson hadde den største posen idag.

Vet ikke om det var han eller noen andre, men var iallefall en som fikk 10 kilo første 45 minuttene. DA sitter man rett.

Best av oss i reisefølget var igjen Remi med 5,7 eller noe. Fikk iallefall premie på det. Hadde gått dårlig for resten av oss Norske. Eller Tonje fikk vel en 4.plass i damer med 5174 gram.

Mine 38 fisker veide 3825, så var jo bra snitt da. Beste norske idag var Børre med 10,4 tror jeg det var. Mener han ble nr.3 eller 4 i HS.

Resultater: http://www.sundsjofiskarna.se/wp-content/2016/04/H%C3%A5llstasj%C3%B6n-2016-03-24.pdf


Ser dem har stoppet på 15 deltakere i både HS og HV, og da var ikke jeg god nok til å havne på resultatlisten denne gangen. hehe


Lesset i meg 3 burgere og en proteinshake og gjorde meg klar for dagens andre konkurranse.

Slik ser det ut i interncupen vår:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment