Totalt antall sidevisninger

fredag 21. april 2017

2017-04-20 Dag 3 Särnacup - Storbosjön



Utgang på 1-tallet. Så jo over middels spennende ut oppover i dem 2 andre sjøene, så jeg falt jo for fristelsen med å stikke oppover der. Ingen andre ble med, og det er jo igrunn et veldig dårlig tegn. Men men, treffer jeg blir det kanskje seier.

Fikk fisk i hull nr.2. En 30 grams mort. Hadde et skikkelig dunk i pilken også. Neste hull fikk jeg 5-6 småabborer. Et par hull senere fikk jeg en par morter til, så 2 abborer som nærmet seg hektoen. 4-5 bomhull, og da ga jeg opp plassen.

Kom til en odde der jeg fikk noen abborer til, og også en mort som nærmet seg hektoen. Teste myska der, men ingenting. Var ikke bra nok her heller, så dro videre. Testet 2-3 fine plasser til, men ikke en fisk.

Stakk ned igjen til den lille runde sjøen. Kun 2 hull der, uten fisk, så var jeg brått nede i hovedsjøen igjen. Traff etterhvert på Jim, og han hadde 92 fisk, mot mine 18. Aiaiai. Jeg er langt bak. Men slik er det å gamble.

Fikk 7-8 abborer i første hullet jeg testet i den store sjøen. Men det var falsk alarm, for var langt fra så mange fisk i alle hullene i denne sjøen. Fikk 1-2 i mange hull på rad. Noen av dem var fine fisker på opp mot 100 gram. Kom etterhvert til en ny kar. Hoppet over der han dreiv, men da så jeg det var borret ferdig på bortsiden av han. Prøvde et par hull uten fisk, så da dro jeg tilbake på andre siden av han karen.

Borret på utsiden av mine egne hull. Første hullet på utsiden fikk jeg 6-7 fisker, og et par av dem fine. Men igjen var det falsk alarm, for dette var det beste av alle dem hulla jeg borret på utsiden av mine egne.

Krysset sjøen til et uborret område. Var nok uborret av en grunn, for var ikke en fisk å kjenne her. Stakk da mot starten og inn blant folk. Var igrunn ferdigfisket her. Prøvde å borre på innsiden av hullene som var der. Rakk kun 3 fisker så var dagen over. Endte på 78 fisk. Selvsagt ikke bra. Jim hadde jo 92 etter ca 1,5 time, og jeg har ikke det engang nå etter 4 timer.

Kom inn igjen, og viste seg at Thomas Andersson fra Gävle hadde den største posen, med 8837 gram. Jesper var som vanlig helt der oppe, i dag med en 2.plass med 8169 gram. 166 fisk tror jeg han hadde. Endel mort. Nr.3 ble landslagsfiskeren i mysking, Thomas Axelsson, med 6605 gram. Jim havnet på 6.plass med 6005 gram på sine 198 fisker. Tonje vant damer med 4050 gram. Jeg hadde 2538 gram og ble nr 17 av 22 i HS. Bare å glemme!

Dagens resultater:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment