Totalt antall sidevisninger

fredag 7. desember 2012

2012-12-07 Isfiskedims

Nå i helga blir det isfiskepremiere. Litt nytt er anskaffet ifm premieren. Nye brodder. Likte ikke de jeg kjøpte i fjor. Dem var tunge, det kan jeg leve med, men at piggene forran datt ut bare man så hardt på dem er ikke holdbart. Får prøve disse nye i helga å se hvordan det går.

I tillegg har jeg gått til innkjøp av disse Zippohåndvarmerene som Hesmyr skrev om. Må mekke meg ei vindtett lomme på sekken til å ha den. Se hva jeg får til i kveld. Har uansett stor troa på at disse varmer mere en de posene man rister igang. De har jo en tendes til å ikke levere mye varme etter man har tatt i dem noen ganger med bølte fingre etter å ha holdt i abbor.


Tonje har stått for innkjøpet av alt sammen. Jeg har bare tatt imot. Jævla kjekt med ei dame som fikser og ordner for meg. Takker Tonje.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment